Торговий Дім "Аква Груп" на ринку України є постачальником понад тисячу найменувань інженерної сантехніки та обладнання для водопостачання ТМ "APC". Портфель товарів компанії налічує групи товарів: насоси та комплектуючі для водопостачання, водовідведення та опалення; труби та фітинги для поліпропіленових та металопластикових систем; запірна арматура; гнучке підведення для води та газу; колектори водопостачання та системи "тепла підлога"; інструмент та ущільнювальні матеріали.

У структурі нашого торгового дому є команда торгових представників, до функціональних обов'язків яких входить зокрема збір замовлень покупців (Preselling).

Внесення зібраних замовлень вручну, коли торговий представник повертається до офісу, не є ефективним з цілої низки причин. Співробітнику завжди необхідно мати при собі цілу папку з прайс-листами та іншими матеріалами. При прийомі замовлення у покупця торговий представник не володіє інформацією про актуальні складські залишки. Така схема роботи не дозволяє ефективно побудувати складську та транспортну логістику, оскільки всі замовлення в основній обліковій системі з'являються в один період часу – ввечері.

З цієї причини було ухвалено рішення про автоматизацію роботи торгових представників. Проаналізувавши ситуацію на ринку мобільних рішень для автоматизації збору замовлень, ми зупинили свій вибір на рішенні від компанії "OBI-GROUP".  Це було обумовлено наступними перевагами:

  • Рішення розробляється індивідуально під наші потреби та задачі
  • Гнучка інтеграція з основною обліковою системою підприємства
  • Відкритий код конфігурації мобільного додатка, що дозволяє доопрацьовувати програму власними силами
  • Вартість розробки не залежить від кількості користувачів, що не веде до збільшення витрат під час розширення торгової команди

Ми звернулися до компанії "OBI-GROUP", оскільки вони мали великий досвід реалізації подібних проектів, а також добре розуміли специфіку роботи дистриб'юторських компаній.

Для нас розробили рішення, яке дозволяє приймати замовлення в режимі онлайн та автоматично передавати їх в основну облікову систему. Це забезпечило можливість резервувати товар на складі та актуалізувати дані щодо вільних залишків. Інформація про ціни та вільні складські залишки оновлюється в мобільному додатку автоматично, перед початком приймання замовлення у покупця. Торгові представники також фіксують факт отримання оплати від покупців з верифікацією через код підтвердження, який відправляється покупцю автоматично. Для цього використовується сервіс "TurboSMS", які інтегрований з основною обліковою системою.

Рівномірне надходження замовлень до основної облікової системи протягом дня дозволило оптимізувати роботу складу та транспортного відділу, що у свою чергу якісно вплинуло на роботу компанії в цілому. Ми рекомендуємо компанію "OBI-GROUP" як досвідченого розробника мобільних додатків, який добре розуміє специфіку роботи дистриб'юторських компаній. Роботу було виконано в озвучені терміни та в рамках узгодженого бюджету.

Керівник відділу логістики Торговий Дім "Аква Груп"
Суботін Руслан

Найти