BMSERVICE є великим гравцем на ринку промислового холоду, технологічного та торговельного обладнання. У нас є безліч напрацювань та значний досвід у проектуванні, налаштуванні та обслуговуванні супермаркетів, ресторанів, закладів громадського харчування, складів, овоче- та фруктосховищ та логістичних центрів. Серед наших клієнтів гіпермаркети Ашан, Новус, Епіцентр, піцерія Домінос Піца, Житомирський олійний завод, фабрика морозива Ажур, Форнетті, ринок Євробазар, оптовий ринок Столичний, мережа АЗС Лукойл.
Наш підрядник, компанія "OBI-GROUP", з яким ми працювали до цього вже кілька років, і який встиг себе добре зарекомендувати, запропонував нам розробити модуль управління та узгодження платежів безпосередньо в основній обліковій системі. Так званий модуль Казначейство. Нам презентували загальну концепцію, і майбутню модель модуля Казначейство, що цілком відповідало нашим очікуванням та потребам, тому було ухвалено рішення розпочинати роботи по проекту.
Активна фаза проекту тривала кілька місяців, що було зумовлено досить великим обсягом робіт:
- Реалізація механізму динамічної побудови маршруту погодження Заявок на витрати коштів, виходячи з набору ключових параметрів
- Реалізація зручного інтерфейсу для роботи із Заявками з підтримкою багатьох фільтрів та параметрів налаштування форми списку документів
- Реалізація механізмів делегування права підпису заявок на час відпустки співробітника, а також підпису заявок керівниками відділів замість співробітників своїх підрозділів
- Формування та затвердження щоденних реєстрів платежів
- Автоматичне формування вихідних платіжних доручень та двосторонній обмін із системами клієнт-банк
- Реалізація цілого переліку ролей для бухгалтерів та співробітників фінансового відділу
- Реалізація та інтеграція з основною обліковою системою чат боту "Телеграм", який дозволяє ініціаторам платежів створювати заявки на внесення та обробку Замовлень постачальникам
- Реалізація та інтеграція з основною обліковою системою чат боту "Телеграм" для погодження Заявок на витрати коштів
В результаті отриманий набір інструментів дозволяє нам оперативно управляти платіжними потоками, узгоджувати вихідні платежі згідно з заданими маршрутами, перевіряти коректність та повноту всієї інформації. Результат повністю відповідає поставленим у рамках проекту цілям. Хочемо подякувати колективу "OBI-GROUP" за якісно виконану роботу, та бажаємо подальшого розвитку та творчих успіхів.
Заступник директора з операційної роботи "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Кропачев Дмитро Олексійович