Компанія "Оптима-фарм" - лідер на ринку дистрибуції фармацевтичних препаратів. "Оптима-Фарм" є взірцем надійності та якості. Ми працюємо тільки з надійними постачальниками, що унеможливлює отримання підробок та низькоякісного товару. Також наші співробітники перевіряють ліки на наявність сертифікатів, реєстрацію та відсутність заборон.

Отзыв от Компании "Оптима-Фарм"  

Наприкінці 2017 року наша компанія вирішила перевести бухгалтерський та податковий облік на рішення "Управління торговим підприємством для України". Була поставлена мета повністю розпочати ведення до обліку в УТП з 01.01.2018. Складність переходу полягала в тому, що документообіг у компанії, як і кількість торгових операцій, є досить великими. Необхідно було перенести залишки, автоматизувати основні ділянки ведення обліку, навчити персонал, і загалом забезпечити безперебійну роботу підприємства.

До кінця листопада 2017 року ми зрозуміли, що реалізувати проект успішно лише силами власного ІТ-відділу ми не зможемо. Після проведення низки зустрічей та переговорів із різними компаніями постачальниками послуг ми зупинили свій вибір на компанії "OBI-GROUP". Цей підрядник запропонував найбільш вигідні умови, підтвердив свої компетенції в галузі бухгалтерського обліку, а також задовольнив нашу вимогу, що всі роботи виконуватимуться не віддалено, а на території нашої компанії. З грудня 2017 року підрядник приступив до роботи в досить інтенсивному режимі, оскільки часу на "розгойдування" не було.

За час співпраці, з грудня 2017 по червень 2018 року включно, нашим підрядником виконувались наступні роботи:

  • Аналіз поточних бізнес-процесів та допомога у написанні технічних завдань для розробників;
  • Навчання персоналу, контур обліку основних засобів та нематеріальних активів;
  • Налаштування обміну даними із системами клієнт-банк;
  • Перенесення залишків (товари, МШП, основні засоби, НМА, взаєморозрахунки) з облікової системи, яка використовувалася раніше;
  • Оптимізація існуючих схем обміну даними з іншими обліковими системами та системою документообігу;
  • Доопрацювання підсистеми обліку основних засобів та НМА з урахуванням специфіки бізнес-процесів компанії;
  • Реалізація мобільного додатка на мобільній платформі 1С для проведення інвентаризації основних засобів за допомогою терміналів збору даних під управлінням ОС Android;
  • Участь у окремому проекті щодо постановки та ведення управлінського обліку;
  • А також ціла низка невеликих завдань, які виникали в ході проекту.

Ми дякуємо колективу "OBI-GROUP" за якісно виконану роботу та рекомендуємо як надійного постачальника послуг. Серед інших переваг роботи з цим підрядником можемо виділити вміння працювати в команді, якісний підхід до своєї роботи, дотримання термінів виконання робіт.

Фінансовий директор СП "Оптима-Фарм, ЛТД"
Охріменко Святослав Олександрович

Найти