"Stager" - мережа магазинів ділового та повсякденного чоловічого одягу. Безумовною складовою нашої діяльності є підтримка високої якості продукції. Ми використовуємо лише найякісніші матеріали для виробництва нашої продукції. Одяг Stager - це гармонійне поєднання традицій та сучасних тенденцій у галузі ділового та повсякденного чоловічого одягу.
До кінця 2017 року в нашій компанії досить гостро постало питання про перехід на нову облікову систему, оскільки існуюче рішення 1С:Підприємство 7.7 не задовольняло всіх потреб в обліку, і не дозволяло розвиватися далі. З іншого боку, раніше вже кілька підрядників бралося за це завдання, але результату не було.
Компанію "OBI-GROUP" нам порекомендував один із партнерів і, після проведеної зустрічі та рекомендацій з боку партнера, було ухвалено рішення про початок співпраці.
Нами було ухвалено рішення доопрацювати функціонал програмного продукту (Управління торгівлею для України редакція 3) під наші потреби, провести ретельне тестування і лише після цього здійснювати перехід на новий програмний продукт. Протягом нашої співпраці з "OBI-GROUP" були виконані наступні роботи:
- Розроблено гнучку структуру довідника Товари;
- Перенесено ключові довідники та початкові залишки (товари, обороти за картками лояльності, ціни тощо);
- Розроблено робоче місце касира з урахуванням специфіки роботи компанії та вимог керівництва до захисту від помилок користувачів на основі механізмів стандартної оптової торгівлі;
- Істотно доопрацьовано права користувачів та інтерфейси рішення;
- Підключено та налагоджено торгове обладнання;
- Підключено еквайрингові термінали в режимі "каси" (термінал безпосередньо інтегрований в 1С без необхідності вручну вносити інформацію про оплату банківськими картками, а також дозволяє в автоматичному режимі закривати касову зміну на терміналі еквайринг);
- Налаштовано завантаження інформації із системи клієнт-банк;
- Розроблено низку додаткових звітів;
- Підключено термінали збору даних для проведення інвентаризації на складі та відображення операцій переміщення товарів між складами (магазинами).
Особливо хочемо відзначити ефективність застосування терміналів збору даних. Нам порекомендували термінали збору даних з найкращім співвідношенням ціни та якості, які дійсно відповідали нашим вимогам. Для цілей проведення інвентаризації та переміщення товарів між складами (магазинами) було розроблено мобільний додаток, та налаштовано двосторонній обмін даними з основною обліковою системою. Таким чином, зараз ми можемо проводити інвентаризацію в магазині одночасно чотирма терміналами і завантажувати результат виконання інвентаризації в один документ інвентаризації в 1С:УТ. Це значно зручніше та ефективніше, ніж використання звичайних сканерів штрих-кодів, і суттєво знижує ймовірність помилок. Дане рішення досить гнучке і може бути доопрацьовано під інші завдання нашої компанії.
Ми дякуємо колективу компанії "OBI-GROUP" за якісно виконану роботу, і особливо хочемо відзначити їх підхід до клієнта, роботу на результат, і готовність братися за складні та нестандартні завдання. Відмінною рисою роботи співробітників OBI-GROUP є здійснення підтримки в режимі нон-стоп.
Менеджер мережі магазинів "Stager"
Зеленін Олег Юрійович